JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Inspektorat Państwa Bandery i Państwa Portu (FSC/PSC): 
 ul. Jana z Kolna 9 
 71-603 Szczecin 
 Tel.(091) 44 - 03 - 594, fax.(+48 91) 44-03-385 
 e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
FSC/PSC - filia Słupsk: 
 Al. Henryka Sienkiewicza 18 
 76-200 Słupsk 
 tel. 59 84 74 212, tel/fax. (+48) 59 84 74 226 
 e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegółowe informacje: 
Joanna Suszko-Nowak – Szczecin, pok. 113, tel.: (91) 44 03 598 
 Bernadeta Krzeszczyk – Słupsk, pok.4, tel.: (58) 84 74 212
Podstawa prawna: 
1. Ustawa z dnia 18 września 2001 r. Kodeks Morski 
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lipca 2023 r. w sprawie nadawania i zatwierdzania nazwy statku morskiego
Wnioski:
Opłaty: 
Od decyzji o zatwierdzeniu/wykreśleniu nazwy statku morskiego należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 10 zł, zgodnie z Załącznikiem (Część I., poz.53) ustawy o opłacie skarbowej.
Opłatę skarbową należy wpłacić na rachunek Gminy Miasto Szczecin 20 1020 4795 0000 9302 0277 94 29 
W tytule należy wpisać nazwę statku
Termin załatwienia sprawy: 
W trybie ar. 35 k.p.a.
Tryb odwoławczy: 
Od decyzji przysługuje prawo do odwołania do ministra właściwego ds. gospodarki morskiej za pośrednictwem tutejszego Urzędu Morskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

 
											
 
																			 
						
						 
															 
															 
															 
																			 
						
						 
																			 
						
						 
															 
															 
															 
															 
																			 
						
						 
																			 
						
						 
			 
									 
			 
			        