System rozgraniczenia ruchu statków TSS 'Ławica Słupska' – TSS Slupska Bank
Zmiana systemu rozgraniczenia ruchu TSS 'Ławica Słupska' (TSS Slupska Bank)
Komitet Bezpieczeństwa Morskiego (MSC), Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), podczas obrad 102 sesji, która odbyła się w dniach 4 – 11 listopada 2020 r. przyjął zmiany w systemie rozgraniczenia ruchu TSS Ławica Słupska. Zmieniony system zacznie obowiązywać od dnia 1 czerwca 2021 r.
Opis zmienionego system rozgraniczenia ruchu TSS 'Ławica Słupska' (TSS Slupska Bank)
System rozgraniczenia ruchu składa się z trzech części:
Część zachodnia:
Część centralna:
Część wschodnia:
Współrzędne geograficzne zmienionego systemu oraz mapa 152 (INT1292) znajdują się w załączniku 'Zmieniony System Rozgraniczenia Ruchu TSS 'Ławica Słupska'.
Nadzór nad ruchem statków w obszarze TSS Ławica Słupska pełni Służba Kontroli Ruchu Statków VTS Ławica Słupska wykonując następujące zadania:
Kapitan każdego statku korzystającego z systemu rozgraniczenia ruchu, nawigującego w jego pobliżu lub przecinającego system obowiązany jest do przestrzegania Międzynarodowych Przepisów o Zapobieganiu Zderzeniom na Morzu (COLREG 1972), w tym prawidła 10 wymienionych przepisów
Zmieniony System Rozgraniczenia Ruchu TSS 'Ławica Słupska'.docx