Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację założeń projektu pn. „Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m”, przygotowywanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych" Programu Operacyjnego „Polska Cyfrowa”.
Prezentacja odbędzie się 6 października 2017 r., o godz. 10:00, w sali nr 116, w siedzibie Urzędu Morskiego w Szczecinie, przy pl. Stefana Batorego 4.
Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 3 października 2017 roku, podając w treści swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mailowy do kontaktu wraz z danymi instytucji, którą Państwo reprezentują (jeżeli dotyczy). W temacie wiadomości należy wpisać: PREZENTACJA PROJEKTU – Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
Osoby zakwalifikowane na listę uczestników otrzymają potwierdzenie udziału (o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń). Udział w prezentacji jest nieodpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Jednocześnie informujemy, że przebieg spotkania zostanie utrwalony za pomocą urządzeń rejestrujących dźwięk lub dźwięk i obraz.